Slováci bažia po dobrých správach. Portál Dobré noviny navštevuje každý štvrtý z nich

Portál zameraný výhradne na dobré správy si v septembri otvoril každý štvrtý obyvateľ Slovenska. Dobré noviny zaznamenávajú historicky najvyšší dopyt za svoju 10-ročnú existenciu.

Portál DobreNoviny.sk, ktorý sa zameriava na šírenie len dobrých správ, zažíva v súčasnosti nebývalý rast svojej popularity. Dobré noviny sa objavujú medzi najnavštevovanejšími slovenskými webmi dlhodobo, no v septembri zaznamenali viac ako 1 milión reálnych užívateľov (1 059 808 RU). S ohľadom na celkovú veľkosť slovenskej internetovej populácie (približne 4 milióny ľudí) si tak Dobré noviny v septembri otvoril každý štvrtý obyvateľ Slovenska. Spoločne s partnerským hobby magazínom To je nápad doména dobrenoviny.sk zaznamenala dokonca vyše 1,85 milióna RU. Vyplýva to z merania oficiálneho auditu slovenskej internetovej návštevnosti IABmonitor.

Historicky najvyššiu priečku v rebríčku návštevnosti slovenského internetu zaznamenal portál dobrenoviny.sk aj v prvé októbrové dni. Objavil sa opakovane na piatej priečke medzi najnavštevovanejšími slovenskými webmi. „Z najnovších meraní máme radosť. Je to dôkaz toho, že Slovákov v tejto neľahkej dobe pozitívny obsah zaujíma,“ hovorí šéfredaktor spravodajského portálu Martin Dančiak.

Na popredných priečkach medzi slovenskými webmi sú Dobré noviny konkurencieschopné aj napriek špecifickému obsahu. Ako už hovorí samotný názov webu, Dobré noviny prinášajú najmä dobre ladené správy a obsah. „Dobré noviny sa aj naďalej budú snažiť inšpirovať, podporovať a zabávať ľudí, ktorí nestratili nádej,“ dodáva šéfredaktor Dančiak.

Dobré správy už aj v rozhlasovej podobe

Dobré noviny patria do skupiny Dobré médiá, ktorá prevádzkuje viacero online médií a tiež novovzniknutú rozhlasovú stanicu Dobré rádio. Tá vysiela v FM pásme na 9 frekvenciách a licenčná rada jej pred niekoľkými dňami pridelila ďalších 11 frekvencií po celom Slovensku. Rovnako ako Dobré noviny, aj Dobré rádio sa sústredí výhradne na dobré správy, ktoré vysiela 17-krát denne. Dobré noviny a Dobré rádio tak spoločne poskytujú čitateľom a poslucháčom osvieženie v neľahkej dobe plnej negatívnych správ a emócií, ktoré sa odvšadiaľ šíria.

„Míľnik, ktorý sa nám v septembri podarilo s Dobrými novinami dosiahnuť, je pre nás splneným snom, no zároveň veľkým záväzkom. Našou úlohou teraz bude tento dopyt zasýtiť, ale zároveň naďalej dbať na kvalitu a profesionalitu našich výstupov tak, aby sme boli nielen osviežujúcim, ale tiež dôveryhodným zdrojom informácií,“ myslí si CEO Dobrých médií Róbert Sedlák.