Referencie

Spoluprácu s Dobrými novinami hodnotím vysoko pozitívne. Stretla som sa nielen s vysoko profesionálnym, ale aj s veľmi ľudským prístupom. Články sú písane s citom, úplne reflektujú postoje a hodnoty, ktoré som chcela čitateľom odkomunikovať. Výpovede odborníkov z rôznych oblastí dodávajú textom autenticitu a nenútenosť zároveň. Rozhodnutie ísť do 3 kombinácie článkov bolo správne. Hoci každý formát priniesol iné výsledky, vedeli sme otestovať publikum, formát, aj obsah, ktorý funguje. Aj 7 mesiacov od publikovania posledného natívneho článku evidujem z článku návštevnosť na mojom e-shope a aj také dlhé obdobie po publikovaní mi z článku stále pribúdajú objednávky.

Regina Kostolná

zakladateľka a majiteľka značky Bionutrian

Portál dobrenoviny.sk je unikátny v rámci slovenského internetu. Okrem iného tým, že sa sústredí na pozitívne správy, ktoré sú spracované originálne a pútavo. Nie je to však miesto, kde čitateľ nájde iba prvoplánovo milé články. Práve naopak, na tomto webe sa nachádza mnoho textov so silnými posolstvami, ktoré spája jedno – dobro je vo svete stále výrazne prítomné. Aj preto je portál dobrenoviny.sk vhodnou súčasťou mediálnej skladačky pre spoločnosti, ktoré chcú komunikovať so svojimi zákazníkmi s cieľom poskytnúť im skutočnú pridanú hodnotu.

Tomáš Bezák

vedúci Úseku komunikácie spoločnosti Lidl

Spoluprácu s portálom dobrenoviny.sk si veľmi vážime a máme z nej radosť. Vysoká čítanosť reportáží na naše odpadárske témy je pre nás veľmi motivujúca. Sme presvedčení, že prispieva k zvyšovaniu povedomia verejnosti o zodpovednom prístupe k odpadom. Niektoré z reportáží zarezonovali tak silne, že nám utkveli v pamäti a budeme na ne nadväzovať aj naďalej. Mali desaťtisíce čítaní a tisícky zdieľaní na Facebooku. Aj ďalej budeme s radosťou pokračovať v spolupráci so skúsenými a zanietenými redaktormi Dobrých novín na ďalších zaujímavých reportážach na témy ako je predchádzanie vzniku odpadov, ich správne triedenie, ale aj recyklácia.

Marek Brinzík

Natur-Pack

Od začiatku spolupráce s Dobrými médiami a Dobrými novinami vnímam rastúcu mieru všeobecnej znalosti nášho produktového portfólia. Komunikáciu a návrhy na témy hodnotím nadštandardne. Natívne články sú zdrojom inšpirácie, tipov a rád pre čitateľov, ktorí hľadajú riešenie svojho problému. Takýmto prirodzeným spôsobom sú naše značky a produkty vyzdvihnuté bez nátlaku na spotrebiteľa, no ostávajú v jeho povedomí.

Zuzana Pélyová

manažérka značky Studio Moderna