Nápaditý merch je v kurze. Parádne kúsky má už aj Dobré rádio.

Firemné tričká s mega logami, ktoré ľudia použijú iba ak na spanie. To je minulosť. Reklamné predmety by mali byť vtipné a originálne. Človek v nich potom vyrazí do ulíc s naozaj DOBRÝM pocitom.  

Ako vytvoriť  nositeľný merch?

Rafinované farebné prepojenie so značkou sa pýta. Kvalitný materiál a nápaditý nápis merchu zaručujú, že sa zamestnanci a aj fanúšikovia do neho radi oblečú. A nielen oni. Tento prístup pri vytváraní merchu zvolil tím Dobrého rádia. „Od prvého okamihu sme vedeli, že nechceme oblečenie s prvoplánovým nápisom Dobré rádio. Hľadali sme niečo nadčasové, originálne a najmä niečo, čo v ľuďoch vyvolá kladné emócie. Vsadili sme na slogany, nápisy, ktoré sú jednoducho DOBRÉ,“ hovorí Janka Danková, správkyňa sociálnych sietí. Janke napríklad slogan na tričká “…ale veď DOBRE,“ napadol, keď večer zaspávala. Hneď ho zapísala. Všetci kreatívne pracujúci to poznajú: Ľudská pamäť býva zradná. S ďalšími sloganmi pomohol Adam a Julka. Pozitívnym nábojom srší tiež mikina BUDE DOBRE.

Janka nabalila merch Dobrého rádia víťazom.

Ako získať merch Dobrého rádia?

Merch Dobrého rádia (tričká, pulóvre a mikiny) je dostupný na webe Dobrého rádia, kde si ho záujemcovia objednajú ako v klasickom online shope. „Je tu aj iná možnosť, ako sa k nemu dostať,“ vysvetľuje Janka. Tá denne balí merch pre poslucháčov Dobrého rádia, ktorí ho vyhrali. „V rannej šou Dobré ráno s Adamom a Kickou máme hru „Múdrejší ako piatak“, kde poslucháči vyhrávajú balíček Dobrého rádia s našim merchom,“ dodáva Janka Danková. Z Dobrého rádia posielajú aj tričká ako darček za hlasové správy, ktoré im poslucháči online vysielania alebo spustených frekvencií  posielajú k témam, ktoré počas dňa rozoberajú moderátori vo vysielaní.