Naše riešenie
Článok sme poňali ako Veľký syrový manuál. Predstavili sme v ňom nielen výnimočných slovenských výrobcov, ale posvietili sme si aj na výživové hodnoty, ktoré by sme pri kúpe syrov mali sledovať. Odborníci priniesli praktické typy (napr. ako predĺžiť syrom v chladničke životnosť), ktoré článok povýšili doslova na „syrový manuál“.
Koncept článku
Rozprávanie o syroch v podaní etnologičky a slovenských výrobcov sme doplnili o info boxy s praktickými informáciami a zaujímavosťami, ktoré môžu čitateľa posunúť na úroveň laického syrového „experta“.
Článok mal nadpriemerne vysokú čítanosť, aj počet zdieľaní na sociálnych sieťach. Iba samotný uvádzací príspevok na Facebooku Dobrých novín sám organicky získal takmer 2 000 zdieľaní, no rozšíriť sa ho podarilo aj pomocou množstva ďalších kanálov a to všetko výhradne organicky (bez platenej podpory príspevkov).
Výsledky
Facebook Dobré noviny
„Portál dobrenoviny.sk je unikátny projekt v rámci slovenského internetu. Okrem iného tým, že sa sústredí na pozitívne správy, ktoré sú spracované originálne a pútavo. Nie je to však miesto, kde čitateľ nájde iba prvoplánovo milé články. Práve naopak, na tomto webe sa nachádza mnoho textov so silnými posolstvami, ktoré spája jedno – dobro je vo svete stále výrazne prítomné. Aj preto je portál dobrenoviny.sk vhodnou súčasťou mediálnej skladačky pre spoločnosti, ktoré chcú komunikovať so svojimi zákazníkmi s cieľom poskytnúť im skutočnú pridanú hodnotu.“
Tomáš Bezák
vedúci Úseku komunikácie spoločnosti Lidl