Naše riešenie

Článok sme poňali ako Veľký syrový manuál. Predstavili sme v ňom nielen výnimočných slovenských výrobcov, ale posvietili sme si aj na výživové hodnoty, ktoré by sme pri kúpe syrov mali sledovať. Odborníci priniesli praktické typy (napr. ako predĺžiť syrom v chladničke životnosť), ktoré článok povýšili doslova na „syrový manuál“.


Koncept článku

Rozprávanie o syroch v podaní etnologičky a slovenských výrobcov sme doplnili o info boxy s praktickými informáciami a zaujímavosťami, ktoré môžu čitateľa posunúť na úroveň laického syrového „experta“. Článok mal vysokú čítanosť, aj počet zdieľaní na Facebooku (1.800 zdieľaní).

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Portál dobrenoviny.sk je unikátny v rámci slovenského internetu. Okrem iného tým, že sa sústredí na pozitívne správy, ktoré sú spracované originálne a pútavo. Nie je to však miesto, kde čitateľ nájde iba prvoplánovo milé články. Práve naopak, na tomto webe sa nachádza mnoho textov so silnými posolstvami, ktoré spája jedno – dobro je vo svete stále výrazne prítomné. Aj preto je portál dobrenoviny.sk vhodnou súčasťou mediálnej skladačky pre spoločnosti, ktoré chcú komunikovať so svojimi zákazníkmi s cieľom poskytnúť im skutočnú pridanú hodnotu.“

Tomáš Bezák
vedúci Úseku komunikácie spoločnosti Lidl