Naše riešenie

Na slovenské potraviny sme sa pozreli z pohľadu histórie, etnológie a výživy. V článku sme poukázali na to, prečo je návrat k lokálnym slovenským výrobcom výhrou nielen pre nás samých a naše zdravie, ale aj pre našu ekonomiku a našu spoločnosť.


Koncept článku

Keď sa naši prarodičia vybrali na nákup potravín, v rodine sa pravdepodobne chystala hostina. Až do polovice 20. storočia sa totiž stravovali sezónne a lokálne. Spojili sme zaujímavé rozprávanie etnologičky s tipmi od výživovej expertky. Výsledkom je symbióza, ktorá pútavým spôsobom potvrdzuje, že kupovať lokálne potraviny (aj pod značkou Slovenskô) je pre človeka skutočne najprospešnejšie a najzdravšie.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Portál dobrenoviny.sk je unikátny v rámci slovenského internetu. Okrem iného tým, že sa sústredí na pozitívne správy, ktoré sú spracované originálne a pútavo. Nie je to však miesto, kde čitateľ nájde iba prvoplánovo milé články. Práve naopak, na tomto webe sa nachádza mnoho textov so silnými posolstvami, ktoré spája jedno – dobro je vo svete stále výrazne prítomné. Aj preto je portál dobrenoviny.sk vhodnou súčasťou mediálnej skladačky pre spoločnosti, ktoré chcú komunikovať so svojimi zákazníkmi s cieľom poskytnúť im skutočnú pridanú hodnotu.“

Tomáš Bezák
vedúci Úseku komunikácie spoločnosti Lidl