Naše riešenie
Klientovi sme navrhli sériu 3 natívnych článkov, ktoré v synergii dokážu posilniť či vybudovať brand medzi našimi čitateľmi efektívnejšie ako „jednorazový“ text. Návrh klientskeho riešenia dokonale naplnil náš predpoklad. Benefity pribúdali postupne. Tretí článok odštartoval najvyššie predaje cez e-shop za celý rok. V každom z sme upriamili pozornosť čitateľov na iný benefit.
Koncept článku
Počas pandémie covidu-19 nás vírus „pripútal“ často k nevyhovujúcim domácim pracovným stoličkám. Sedavý spôsob života v čase homeofisov, nedostatok pohybu, či u niektorých ľudí, naopak, jeho nadšený až premotivovaný „nadbytok“, spôsobil prudký nárast problémov s pohybovým systémom.
Do článku sme oslovili externých odborníkov, uznávaného fyzioterapeuta a lekárku – fyziatričku, ktorí poradili, ako si zlepšiť kondičku, uľaviť od bolestí svalov, kĺbov či chrbtice a predchádzať problémom s pohybom. Jedným z tipov bolo užívanie prípravku kolagén.
Výsledky
Facebook Dobré noviny
8x násobne vyššia návštevnosť stránky bionutrian.com v prvé dni po publikovaní článku
„Spoluprácu s Dobrými novinami hodnotím vysoko pozitívne. Stretla som sa nielen s vysoko profesionálnym, ale aj s veľmi ľudským prístupom. Články sú písane s citom, úplne reflektujú postoje a hodnoty, ktoré som chcela čitateľom odkomunikovať. Výpovede odborníkov z rôznych oblastí dodávajú textom autenticitu a nenútenosť zároveň. Rozhodnutie ísť do 3 kombinácie článkov bolo správne. Hoci každý formát priniesol iné výsledky, vedeli sme otestovať publikum, formát, aj obsah, ktorý funguje. Aj 7 mesiacov od publikovania posledného natívneho článku evidujem z článku návštevnosť na mojom e-shope a aj také dlhé obdobie po publikovaní mi z článku stále pribúdajú objednávky.“
Regina Kostolná
zakladateľka a majiteľka značky Bionutrian