Naše riešenie

Klientovi sme navrhli sériu 3 natívnych článkov, ktoré v synergii dokážu posilniť či vybudovať brand medzi našimi čitateľmi efektívnejšie ako „jednorazový“ text. Návrh klientskeho riešenia dokonale naplnil náš predpoklad. Benefity pribúdali postupne. Tretí článok odštartoval najvyššie predaje cez e-shop za celý rok. V každom z sme upriamili pozornosť čitateľov na iný benefit.


Koncept článku

Pripravili sme lifestylový rozhovor so zakladateľkou značky, Reginou Kostolnou. V spolupráci s fotografkou sme sprostredkovali prípravu portrétov, ktoré doviedli výsledný rozhovor do atraktívnej vizuálnej podoby. Interview sme doplnili samostatnými info boxami o výnimočných kvalitách, účinkoch a výsledkoch vedeckých štúdií o prípravku kolagén.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Aj 7 mesiacov od publikovania posledného natívneho článku evidujem z článku návštevnosť na mojom e-shope a aj také dlhé obdobie po publikovaní mi z článku stále pribúdajú objednávky. Článok mi priniesol

  • 750 konverzií na web bionutrian.com v prvý deň publikovania článku
  • 44 realizovaných nákupov z konverzií v prvý deň publikovania článku
  • nárast v priamom aj v organickom vyhľadávaní na Googli
  • v mesiaci publikovania natívneho článku (06/2021) najvyššie tržby z online predaja za celý rok 2021
  • „išlo o najúspešnejší formát, aký som kedy mala; nielen z pohľadu návštevnosti stránky, ale aj tržieb“

Regina Kostolná
zakladateľka a majiteľka značky Bionutrian