Naše riešenie

Hľadali sme spôsob, aby článok nebol statickým opisom a vymenovávaním budov a nových atrakcií. Na základe predchádzajúcich skúseností s klientom sme vedeli, že rád prezentuje širšiu škálu možností vyžitia v hlavnom meste. Klientovi sme preto navrhli predstaviť čitateľom vznikajúce moderné centrum Bratislavy prostredníctvom známeho architekta Juraja Benetina a fotografa a spisovateľa, Martina Kleibla. Obaja totiž majú k modernej Bratislave vzťah a zaujímavé sú aj ich názory na verejný priestor a jeho tvorbu. Navyše dôverne poznajú zákutia novej Bratislavy a v rozhovore vedeli dať tipy na zaujímavé miesta a prechádzky.


Koncept článku

Prostredníctvom postrehov a odporúčaní architekta a fotografa sme v článku krátko predstavili menej známe obnovené pamiatky z industriálneho obdobia. Spomenuli sme kultúrne inštitúcie, ktoré v modernom centre Bratislavy už fungujú a načrtli sme tiež možnosti aktívneho oddychu v prírode, ktoré hlavné mesto ponúka. Čitateľom obaja naši respondenti tiež predstavili novovznikajúcu štvrť Bratislavy - Lido na opačnej strane Dunaja. Článok sme doplnili fotografiami, informačnými boxami o službách a ponúkaných prehliadkach, ktoré súvisia aj s moderným centrom našej metropoly.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Dobré noviny sme požiadali o prípravu natívnych článkov o trávení voľného času v Bratislave s tipmi pre Bratislavčanov, ale aj návštevníkov z celého Slovenska. Všetky články boli veľmi profesionálne a kvalitne spracované a zároveň pútavé pre čitateľa. Špeciálne by sme vyzdvihli prácu copywriterov, ktorí pristupovali k tvorbe článku nadštandardne v porovnaní s konkurenciou. Vznikli tak unikátne texty, ktoré neboli len kompilátom viacerých zdrojov.“

Michal Foltýn
vedúci oddelenia komunikácie, PR a médií Bratislava Tourist Board