Naše riešenie

Samotné slávnostné otvorenie nových priestorov poprednej súkromnej školy by sa dalo obsiahnuť v krátkej tlačovej správe. Pre klienta sme však o tomto podujatí operatívne pripravili rozsiahlejší natívny článok. Ten aktuálne reflektoval slávnostné otvorenie novej budovy, ktoré si klient prial komunikovať, zároveň však podával širší background o vzdelávacej inštitúcii. Vznikol tak nadčasový článok, v ktorom sa čitateľ dozvie aj to, aké učebné pomôcky, návrh interiéru a vzdelávacie prístupy sú neoddeliteľnou súčasťou moderného vzdelávania. V natívnom článku je tiež stručne spomenuté historické pozadie a tradícia Deutsche Schule v Bratislave. Zaujímavosťou je krátky príbeh chátrajúcich priestorov, z ktorých premyslenou prestavbou vznikla jedna z najmodernejších škôl Slovenska s výnimočným vybavením a zázemím pre svojich študentov.


Koncept článku

Novootvorená škola je bez zveličovania príkladom moderného školstva a vzdelávania. Takýto obraz školy, jej histórie a smerovania sme v článku plasticky predstavili cez výpovede učiteľov, riaditeľky, študentov školy a rodičov. Učitelia napríklad na konkrétnych príkladoch popísali, ako im špeciálne navrhnutý interiér pomáha pri vzdelávacom procese. Pridanou hodnotou školy v nových priestoroch bude aj to, že čoskoro dobuduje hvezdáreň, ktorá bude prístupná širokej verejnosti. Súčasťou článku boli najmä fotografie zo slávnostného otvorenia. Fokus na reálnych ľudí, ktorí sú priamou súčasťou života školy a dôraz na ich autentické príbehy a výpovede, spolu umocňujú prirodzenosť a čitateľskú atraktivitu článku, ktorý vďaka tomu dosahuje reálne merateľné výsledky v prospech zadávateľa.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„S Dobrými médiami a Dobrými novinami sme spolupracovali už viackrát. Vždy je ich prístup veľmi ústretový. Výsledkom sú do hĺbky napísané článkyvysokou výpovednou hodnotou. V rámci komunikácie sa snažia vyhovieť požiadavkám agentúry a zároveň si zachovať autenticitu.“

Lýdia Tkáčová
manažérka agentúry Arthur media