Naše riešenie

V tíme klienta sme hľadali odborníka, ktorý sa venuje výlučne problematike matracov. Rozhodli sme sa pripraviť pútavý rozhovor s brand manažérkou značky Dormeo, v ktorom sme sa sústredili na praktické tipy a málo známe informácie o matracoch. Vzhľadom na blížiace sa dovolenkové obdobie, počas ktorého ľudia cestujú a spia v novom prostredí, sme tému obohatili aj o praktické a odborné tipy, ako na cestách či na nových miestach dobre spať.


Koncept článku

Článok sme pripravili vo forme profilového rozhovoru s brand manažérkou Dormeo. Doplnili sme ho o info boxy so zaujímavosťami o spánku na cestách a v novom prostredí, či o zdravotných benefitoch a rizikách nových a opotrebovaných matracov. Rozhovor sme doplnili portrétmi brand manažérky Dormeo.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Od začiatku spolupráce s Dobrými médiami a Dobrými novinami vnímam rastúcu mieru všeobecnej znalosti nášho produktového portfólia. Komunikáciu a návrhy na témy hodnotím nadštandardne. Natívne články sú zdrojom inšpirácie, tipov a rád pre čitateľov, ktorí hľadajú riešenie svojho problému. Takýmto prirodzeným spôsobom sú naše značky a produkty vyzdvihnuté bez nátlaku na spotrebiteľa, no ostávajú v jeho povedomí.“

Zuzana Pélyová
manažérka značky Studio Moderna