Naše riešenie

Klientovi sme navrhli ukotviť tému v aktuálnom duchu. Pandémia covid-19 bola horúcou témou aj v čase predvianočného upratovania a chystania. Mnohí z nás riešili dilemu, do akej miery je bezpečné stráviť sviatky Vianoc s blízkou či so širšou rodinou. Produkty klienta, ktoré dokážu efektívne odstraňovať vírusy a baktérie z rôznych typov povrchov, sme zasadili do kontextu predvianočného upratovania a udržiavania hygienického prostredia aj v čase stretnutí s rodinou.


Koncept článku

Článok sme postavili na vedeckých štúdiách, rozhovore s odborníčkou na upratovanie a tipoch, ako si doma vytvoriť podľa možností čo najviac „hygienické prostredie“. Článok sme doplnili o info boxy k jednotlivým nano čistiacim prístrojom.

Výsledky

Facebook Dobré noviny

„Od začiatku spolupráce s Dobrými médiami a Dobrými novinami vnímam rastúcu mieru všeobecnej znalosti nášho produktového portfólia. Komunikáciu a návrhy na témy hodnotím nadštandardne. Natívne články sú zdrojom inšpirácie, tipov a rád pre čitateľov, ktorí hľadajú riešenie svojho problému. Takýmto prirodzeným spôsobom sú naše značky a produkty vyzdvihnuté bez nátlaku na spotrebiteľa, no ostávajú v jeho povedomí.“

Zuzana Pélyová
manažérka značky Studio Moderna