Róbert Sedlák
CEO
Mal sa z neho stať stavebný inžinier. Už ako stredoškolák vyrábal na otcov živnostenský list web stránky pre firmy. Za utŕžené peniaze si najímal spolužiakov, ktorí zaňho v škole rysovali výkresy potrebné v rámci staviteľských predmetov. Ušetrený čas venoval radšej rozvoju „svojho“ podnikania. Hoci z pohľadu školy bola Róbertova činnosť „nelegálna“, priučila ho kľúčovým manažérskym technikám. „Porozumel som základom vedenia ľudí. Rád som tento argument používal aj v situácii, keď mi vedenie školy moju činnosť vytýkalo. Môj odbor mal totiž vychovávať manažérov v staviteľstve,“ spomína.
Aj vďaka tomu sa mu o niekoľko rokov neskôr podarilo spojiť veľmi rôznorodé osobnosti, „ktoré dnes tvoria našu unikátnu mediálnu spoločnosť, dosahujú ohromné výsledky a vytvárajú prostredie, do ktorého sa každý deň rád vraciam.“
V roku 2006 spoluzaložil a následne niekoľko rokov manažérsky viedol prvé slovenské výhradne internetové Rádio A1, ktoré sa zakrátko stalo kultovým. Na konte má okrem toho niekoľko ďalších internetových startupov, ktoré sám zakladal, alebo pomáhal rozbiehať.
Ako 13-ročný vyhral krajskú súťaž mladých programátorov v jazyku Pascal. Je majstrom prípravy gulášov a kapustníc, plávať sa naučil až ako 25-ročný a zo všetkého najviac je hrdý na svoju rodinu a štvorročného syna. Je nadšeným čitateľom a poslucháčom Dobrých médií. „Zbožňujem príbehy obyčajných ľudí, o ktorých by sa dali písať knihy či natáčať filmy. Na Slovensku žije ohromne veľa skvelých ľudí, ktorí robia našu spoločnosť lepšou a prajem si, aby sme si ich viac všímali.“
Róbert Sedlák pôsobí ako CEO (generálny riaditeľ) mediálneho domu Dobré médiá od jeho najrannejších začiatkov v roku 2012. Postupným vývojom a s rozrastajúcou sa organizačnou štruktúrou mediálneho domu k riadeniu spoločnosti prizval aj ďalších kľúčových zamestnancov firmy na riadiacich pozíciách, ktorí spoločne s ním tvoria tzv. "board" spoločnosti. Tým sa riadenie mediálneho domu stalo kolektívnou záležitosťou a je tak omnoho pružnejšie a efektívnejšie. Róbert Sedlák je však naďalej už viac ako 12 rokov štatutárom a kľúčovým predstaviteľom spoločnosti, zodpovedným predovšetkým za jej strategický rozvoj a rast. Spoločne s manželkou Máriou sú zároveň v pozícii majoritných majiteľov mediálnej skupiny.
Časopis Stratégie opakovane zaraďuje Róberta Sedláka medzi 30 najvplyvnejších osobností mediálneho biznisu.